8. februar 2011

Monogram paa den gamle maade


Jeg er i Italien og farer rundt til haandvaerkere. Saa det bliver meget kort: En skjortemager (ham kommer jeg tilbage til) gav mig denne video, der viser hans 70-aarig syerske sy et monogram. En kunst, der er ved at forsvinde, desvaerre.

2 kommentarer:

  1. Anonym08.47

    Har du tid til at sælge varer fra din shop?
    Jens H

    SvarSlet
  2. Jeg gør mit bedste. Hvis kunderne lejlighedsvis kan have lidt tålmodighed, håber jeg det går :-)

    SvarSlet

Moderation af kommentarer er slået til. Find din indre gentleman frem, og undlad hån, arrogance og personangreb, som kan være så fristende, hvis man sidder alene bag tasterne.